firstBoxImage

Revenue management-kurser

Revenue management er en central disciplin for hotelbranchen, som handler om at optimere omsætningen ved at sælge de rigtige produkter til den rigtige pris på det rette tidspunkt. Du vil blive undervist af Danmarks stærkeste team inden for revenue management: HORESTAs forsknings- og udviklingschef, Benedikte Rosenbrinck, som har en PhD i revenue mangement og Kaare Kjerrumgaard, der har mere end 20 års praktisk erfaring med rådgivning og undervisning i disciplinen.

Læs mere om revenue management-kurser

secondBoxImage

Få et økonomitjek

Vi tilbyder alle medlemmer et økonomitjek, hvor virksomhedens regnskab holdes op mod et gennemsnit af sammenlignelige virksomheder. Et økonomitjek kan hjælpe med at identificere, hvordan du kan forbedre din bundlinje.

Ønsker du (derudover) en større gennemgående analyse af virksomheden, tilbyder HORESTAs konsulenter virksomhedsspecifikke økonomiske analyser og strategisk rådgivning til en særlig medlemspris.

Kontakt os på [email protected] og hør mere

thirdBoxImage

Unikke løn- og personalestatistikker

Et medlemskab af HORESTA Arbejdsgiver giver adgang til en række unikke løn- og personalestatistikker via Dansk Arbejdsgiverforening. Du kan bl.a. finde tal før lønniveauer for forskellige arbejdsfunktioner samt fraværsstatistik.

Medlemmer kan læse mere her

Medarbejderanalyse
Better Hospitality Workplace

HORESTAs medarbejderanalyse Better Hospitality Workplace (BHW) kan give jer indsigt i, hvor virksomheden stortrives, og hvordan der er mulighed for forbedring.

BHW er unik, fordi det både giver jer mulighed for at måle temperaturen på medarbejdernes tilfredshed og på sigt at sammenligne resultaterne med resten af branchen. Netop muligheden for at benchmarke med virksomheder i samme branche er blevet efterspurgt af HORESTAs medlemmer gennem længere tid. På opfordring fra medlemmerne har vi således udviklet dette nye produkt, som bliver et vigtigt redskab til både at tiltrække og fastholde medarbejdere fremover - på tværs af branchens virksomheder – og vi nærmer os et antal besvarelser, der muliggør benchmarket i erhvervet.

Her kan du høre Peder J. Madsen, adm. direktør på Hotel Koldingfjord, fortælle om den indsigt de fik i deres virksomhed, og hvordan de omsætter den viden.

Læs mere om BHW  og hør flere medlemmer fortælle om deres brug af analysen.