Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Danmark er vært for superevents, skaber det blivende aftryk. Vi mødes, vi glædes, vi oplever, vi sanser og skaber nye relationer. Danmark opnår en uvurderlig branding uden for landets grænser. Vi viser, hvad vi kan på mange parametre – værtskab, service, bæredygtighed, kvalitet, professionalisme, ordentlighed og imødekommenhed. Derfor skal vi naturligvis arbejde på at blive bedre til at tiltrække de internationale superevents, skriver Christian Folden Lund er CEO i Bellagroup, Peter Krogsgaard er SVP kommerciel direktør i Københavns Lufthavn, Allan L. Agerholm er bestyrelsesformand i Parken Sport & Entertainment, og Dan Hammer er CEO i Royal Arena i et indlæg hos Berlingske.
”Erhvervsministeren har netop præsenteret en ny national turismestrategi, hvor vigtigheden af turismepotentialet i events understreges. Samtidig arbejder landets største kommune netop nu på en ny strategi for superevents. Begge gode initiativer kræver konkret handling. Tour de France er et funklende eksempel på, hvad vi kan,” skriver de.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flertal af danskerne ser positivt på turismen
19-12-2024
-
Danmark fører an med flest nye hotelværelser i Norden
19-12-2024
-
Wolt vil tilbyde lån til restauranter
19-12-2024
-
Ny liste skal skabe klarhed om certificeringer
19-12-2024
-
Vesterhavet slår rekord i udenlandske overnatninger
19-12-2024
-
Novo Nordisk overtager Strandhotel Røsnæs
19-12-2024
-
Sønderjysk hotel får nye ejere – genåbner i 2025
19-12-2024