Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flere restauranter skal have et stærkt digitalt fundament. Sådan lyder ambitionen i et initiativ fra Wonderful Copenhagen.
De skal være forbundne med gæsterne lang tid, før de ankommer gennem diverse apps og digitale loyalitetsprogrammer, de skal kende gæsternes interesser og behov, og de skal have dyb indsigt i data om deres målgruppers adfærd og brugsmønstre.
Disse restauranter skal endvidere dele data med hinanden og lære af hinandens strategier, succeser og udfordringer.
Kunne din restaurant være interesseret i at blive en del af forløbet Comeback Copenhagen 2023 Datadeling, hvor du sammen med ligesindede restauranter vil lære om og udforske brugen af data til at digitalisere din restaurant og skabe unik forretningsudvikling i samråd med digitale eksperter?
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025