Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Barkoncernen Rekom nærmer sig loftet for markedsandele i Danmark og søger derfor mod udlandet, hvor interessen er stor. Det skriver Fødevarewatch.dk.
“Vi ser et ønske fra langt flere end tidligere om at være en del af en professionel drevet koncern. Vi modtager simpelthen henvendelser som aldrig før. Fra stort set hele verden,” siger Rekoms vicedirektør, Jonathan Grumme.
I første omgang er ambitionen at nå 500 barer, bodegaer, natklubber og spillesteder. Indtil videre har de som Nordens største barkoncern 215 virksomheder i porteføljen.
Præcis hvilke selskaber eller hvilke lande, Rekom kigger mod, vil vicedirektøren ikke afsløre. Men det er særligt indenfor Nordeuropa og Nordamerika, fortæller han.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA Play: HimmerLand - Klar til fremtiden
03-07-2025
-
Hvornår er en medarbejder handicappet?
03-07-2025
-
Nyhedsbrevet går på sommerferie – lidt i hvert fald
03-07-2025
PRESSEKLIP
-
Noma planlægger pop up-eventyr i Los Angeles i 2026
03-07-2025
-
Tidligere Årets Kok bliver ny gastronomisk chef på Hotel Alsik
03-07-2025
-
VisitDenmark satser bredere: Udvider markedsføring til 14 lande
03-07-2025
-
Ny rekrutteringsaftale vækker optimisme på overenskomstdækkede hoteller
03-07-2025
-
Danske hoteller inviteres med i søgsmål mod Booking.com
03-07-2025
-
Subway ruller nye restauranter ud i danske storcentre
03-07-2025
-
Ny adm. direktør skal styrke Meyers’ bundlinje
03-07-2025
-
Campingkæde udvider med femstjernet plads i Bayern
03-07-2025
-
Dragsholm Slot lander endnu et år med millionunderskud
03-07-2025