Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm godkendte ’Turismestrategi 2024’ på destinationens generalforsamling. Det skriver Turistmonitor.dk
Det er destinationsdirektør Pernille Kofod Lydolph, som kommer til at stå i spidsen for indsatsen på Bornholm, og som på mødet fremlagde planerne.
“Som en del af strategien vil vi styrke antallet af kommercielle målbare overnatninger, og dermed holder vi fast i den kurs, vi har lagt for Bornholm,” siger hun og peger på, at det i den fysiske udviklingsplan for Destination Bornholm allerede arbejdes med et mere differentieret udbud af overnatningsmuligheder.
Folkemødet på Bornholm er en af de begivenheder, der hvert år trækker turister til solskinsøen. Mødet er ifølge destinationsdirektøren det gode eksempel på, hvordan Bornholm har løftet opgaven i fællesskab på tværs.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025