Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm godkendte ’Turismestrategi 2024’ på destinationens generalforsamling. Det skriver Turistmonitor.dk
Det er destinationsdirektør Pernille Kofod Lydolph, som kommer til at stå i spidsen for indsatsen på Bornholm, og som på mødet fremlagde planerne.
“Som en del af strategien vil vi styrke antallet af kommercielle målbare overnatninger, og dermed holder vi fast i den kurs, vi har lagt for Bornholm,” siger hun og peger på, at det i den fysiske udviklingsplan for Destination Bornholm allerede arbejdes med et mere differentieret udbud af overnatningsmuligheder.
Folkemødet på Bornholm er en af de begivenheder, der hvert år trækker turister til solskinsøen. Mødet er ifølge destinationsdirektøren det gode eksempel på, hvordan Bornholm har løftet opgaven i fællesskab på tværs.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025