Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm godkendte ’Turismestrategi 2024’ på destinationens generalforsamling. Det skriver Turistmonitor.dk
Det er destinationsdirektør Pernille Kofod Lydolph, som kommer til at stå i spidsen for indsatsen på Bornholm, og som på mødet fremlagde planerne.
“Som en del af strategien vil vi styrke antallet af kommercielle målbare overnatninger, og dermed holder vi fast i den kurs, vi har lagt for Bornholm,” siger hun og peger på, at det i den fysiske udviklingsplan for Destination Bornholm allerede arbejdes med et mere differentieret udbud af overnatningsmuligheder.
Folkemødet på Bornholm er en af de begivenheder, der hvert år trækker turister til solskinsøen. Mødet er ifølge destinationsdirektøren det gode eksempel på, hvordan Bornholm har løftet opgaven i fællesskab på tværs.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA lancerer ny kampagne forud for julefrokostsæsonen
27-11-2023
-
Snart tvinges Airbnb til at dele data med myndighederne
27-11-2023
-
Et hit blandt unge: Stod i kø i regnen da McDonald's i Farum slog dørene op
27-11-2023
-
Destination Vesterhavet lander ny direktør fra attraktionsbranchen
27-11-2023
-
Præsident for luksusbrand deler tendenser og udfordringer
27-11-2023
-
Kommune vil have strategi for autocampere
27-11-2023