Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.
”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.
I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025