Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.
”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.
I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Restaurantkæden Mahalle genåbner efter konkursforløb
25-10-2024
-
Torben Klitbo fortsætter restaurantrejse med ambitioner om udlandet
25-10-2024
-
Regeringen bakker op om Esbjergs hotelprojekt på havneø
25-10-2024
-
Historisk beskæftigelse trods mangel på arbejdskraft
25-10-2024
-
Kritik af turismestrategi: Manglende klimafokus udfordrer målsætninger
25-10-2024
-
Organisation efterlyser storbyer i ny strategi
25-10-2024