Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.
”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.
I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025