Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når mødeplanlæggere i Danmark skal svare på, hvordan de ser danske mødevenues, er det for femte år i træk Marienlyst Strandhotel, som indtager førstepladsen. Det skriver Turisme24.
Hotellet ligger blandt 42 venues i top i kategorien stærkeste brand power i undersøgelsen ”MyImage Venue,” der er foretaget af virksomheden MyResearch.
I kategorien ”Årets stærkeste brands” er det på nær Marienlyst Strandhotel udelukkende fynske hoteller, der befinder sig i top-3. Andenpladsen indtages af kursus- og konferencecenteret Severin i Middelfart, mens Nyborg Strand Hotel & Konference indtager tredjepladsen.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Farvel til Jensens Bøfhus: Alle restauranter overtages af Bone's
08-11-2025
-
Bone’s vokser til 39 restauranter efter opkøb af Jensens Bøfhus
08-11-2025
-
Regeringen i nyt initiativ: Vil tvinge Airbnb til at dele data med myndigheder
08-11-2025
-
CNN fremhæver Tivoli som global julefavorit
08-11-2025
-
HORESTA debatindlæg: Turismepulje skal skabe resultater – ikke skrivebordsprojekter
08-11-2025
-
København vil indføre boligpatrulje mod ulovlig korttidsudlejning
08-11-2025
-
Nyborg Strand vil løfte næste generation med nyt elevinitiativ
08-11-2025
-
Norrlyst koncernen vil digitalisere branchen med prisdifferentiering og AI
08-11-2025