Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når mødeplanlæggere i Danmark skal svare på, hvordan de ser danske mødevenues, er det for femte år i træk Marienlyst Strandhotel, som indtager førstepladsen. Det skriver Turisme24.
Hotellet ligger blandt 42 venues i top i kategorien stærkeste brand power i undersøgelsen ”MyImage Venue,” der er foretaget af virksomheden MyResearch.
I kategorien ”Årets stærkeste brands” er det på nær Marienlyst Strandhotel udelukkende fynske hoteller, der befinder sig i top-3. Andenpladsen indtages af kursus- og konferencecenteret Severin i Middelfart, mens Nyborg Strand Hotel & Konference indtager tredjepladsen.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt klimaregnskab fra VisitDenmark viser turismens CO2-aftryk
22-10-2024
-
Tuborgfondet støtter unge madentreprenører med 3,8 mio. kr.
22-10-2024
-
Ny fond skal booste investeringer i kystturismen
22-10-2024
-
Regeringen satser på bæredygtig vækst i turismen frem mod 2030
22-10-2024
-
Regeringen vil booste turismen ved at ændre lukkelov
22-10-2024
-
Unge trækker besøgstallene op i restaurationsbranchen
22-10-2024
-
Minister afviser turistskat og bekymringer om overturisme i København
22-10-2024