Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I september måned lancerer Brøchner Hotels konceptet Block Party, som skal give noget tilbage til de københavnske kvarterer, hvor hotelkæden driver sine fire boutiquehoteller. Det skriver Turisme24.dk.
Første Block Party løber af stablen lørdag den 14. september i Sankt Peders Stræde i Indre By, hvor Brøchner Hotels driver det 118 værelser store Hotel SP34. Konkret omdanner hotelkæden hele blokken omkring hotellet til en gadefest, hvor gæster kan deltage i forskellige aktiviteter.
Fordi festen er tiltænkt lokalområdet, har Brøchner Hotels allieret sig med lokale naboer og partnere for at skabe festen, hvor både hotellets gæster og hovedstadens borgere er inviteret. Mens konceptet får debut på SP34, er det planen, at eventen skal cirkulere mellem kædens fire boutiquehoteller, oplyser Brøchner.
”Når vi skaber events, skal de først og fremmest give gode oplevelser for vores community af gæster, naboer og kolleger. Men det er også afgørende, at de bakker op om vores brandidentitet og formål. Med Block Party rammer vi netop den synergi, og vi glæder os meget til at byde alle deltagere velkommen,” udtaler Sinne Fiil Fredslund, som er marketingdirektør for Brøchner Hotels.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danskerne prioriterer oplevelser over materielle køb
30-10-2024
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når rekordniveau
30-10-2024
-
Danskerne ser positivt på turismens effekt lokalt
30-10-2024
-
Hotelinvestorer peger på London og Paris som topdestinationer
30-10-2024
-
Tivoli opnår historisk høj sommersæsonomsætning
30-10-2024
-
Rekom ændrer kurs: Fokus på drift fremfor vækst
30-10-2024
-
HORESTA: Kommunale autocamperpladser presser campingbranchen
30-10-2024