Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Restaurant Flammen åbner i Sverige
17-09-2024
-
Aarhus-hoteller frygter stop for vigtig turismebevilling
17-09-2024
-
Færre restauranter i Danmark men iværksætterlysten stiger igen
17-09-2024
-
Ny McDonald's i Rønnede åbner og skaber 70 arbejdspladser
17-09-2024
-
Påtale opgivet mod Tivoli Friheden efter dødsulykke
17-09-2024
-
Endnu et Montra-hotel træder ind i Small Danish Hotels
17-09-2024
-
Tivoli tror på højere omsætning trods dårligt sommervejr
17-09-2024
-
Strejketrussel for 120.000 ansatte i tyske restaurantkæder
17-09-2024