Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For 12. år i træk har den svenske analysevirksomhed SB Insight uddelt deres Sustainable Brand Index Award. Prisen uddeles på baggrund af forbrugernes opfattelse af, hvor bæredygtige brands er.
Og for sjette år i træk kan Comwell Hotels fejre, at man er den danske hotelkæde, som forbrugerne opfatter som mest bæredygtig. Det skriver Turisme24.dk.
Prisen uddeles på baggrund af 80.500 forbrugerinterviews fordelt over otte europæiske lande, hvor 12.000 danske forbrugere også har deltaget. I år inkluderer analysen 1.600 brands, hvoraf 253 danske brands fra 25 forskellige brancher også har været med i puljen.
”Vi er både stolte og ydmyge over endnu engang at tage imod den fine pris Sustainable Brand Index Award. Det viser, at de danske forbrugere lægger mærke til de mange tiltag, vi har sat i søen. ESG er et vigtigt og højt prioriteret ben i hele vores drift og strategi i øvrigt,” lyder det i en pressemeddelelse fra Peter Schelde, koncernchef i Comwell Hotels.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025