Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Som landechef for Espresso House Danmark har 35-årige Mads Holmgaard løftet medarbejderfokus gennem kurser, traineeforløb og workshops.
Det har styrket både drift og trivsel i kædens over 60 danske butikker. Et nyt ledelsesmantra for 2024, »Vi vil gøre en forskel for mennesker«, er omsat til konkrete indsatser, herunder deltagelse i »March mod Ensomhed« og kampagnen »CupTogether«, der skal fremme fællesskab i kaffebarerne.
Ifølge Tobias Frohm, chef for mennesker og bæredygtighed i Espresso House, har indsatsen styrket arbejdsmiljøet og medarbejdernes stolthed. Den seneste tilfredshedsundersøgelse viser både høj besvarelsesprocent og stigende anbefaling af arbejdspladsen.
Læs hele historien på Berlingske (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Wassim Hallal hædret som Kokkenes Kok 2024
04-11-2025
-
Travleste oktober nogensinde i Københavns Lufthavn
04-11-2025
-
Hotel Alsik forlader international kæde og går solo
04-11-2025
-
Forum i København forvandles: Hotel kan blive en del af planen
04-11-2025
-
Kendismægler afsløret i ulovlig hotelombygning i Valby
04-11-2025
-
Staten afsætter millioner til turismefremstød ved Femern
04-11-2025
-
MCH gør status: 25 år med ambitioner og resultater i Herning
04-11-2025
-
Svensk studie genstarter debat om differentieret moms
04-11-2025
-
Ny EU-sanktion rammer turismesamarbejde med Rusland
04-11-2025
-
Marie Bojsen modtager Årets Wiuff for sit arbejde med grisekød
04-11-2025