Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Som landechef for Espresso House Danmark har 35-årige Mads Holmgaard løftet medarbejderfokus gennem kurser, traineeforløb og workshops.

Det har styrket både drift og trivsel i kædens over 60 danske butikker. Et nyt ledelsesmantra for 2024, »Vi vil gøre en forskel for mennesker«, er omsat til konkrete indsatser, herunder deltagelse i »March mod Ensomhed« og kampagnen »CupTogether«, der skal fremme fællesskab i kaffebarerne.

Ifølge Tobias Frohm, chef for mennesker og bæredygtighed i Espresso House, har indsatsen styrket arbejdsmiljøet og medarbejdernes stolthed. Den seneste tilfredshedsundersøgelse viser både høj besvarelsesprocent og stigende anbefaling af arbejdspladsen.

Læs hele historien på Berlingske (kræver login)

Jeppe Møller-Herskind bliver ny administrerende direktør i HORESTA

HORESTA har forfremmet Jeppe Møller-Herskind til administrerende direktør. Som vicedirektør har han gennem de seneste år været en central del af organisationens medlemsvækst og kommercielle udvikling. Han har desuden været branchens synlige stemme i medierne på mange af de politiske dagsordener. Samtidig med udnævnelsen udvides HORESTAs direktion med juridisk direktør Karina Lindewald.

Log ind