Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Konferencecentre skifter navn til DKBS og lancerer en ny visuel identitet med nyt logo, farvepalette og hjemmeside.
Ændringerne markerer et strategisk skifte med fokus på digitalisering, modernisering og et styrket fællesskab i mødebranchen. Ifølge direktør Marlene H. Sylvester-Hvid er det ikke blot et designløft, men en samlet rebranding, der skal understøtte DKBS som platform for professionel mødebooking.
Udviklingen er sket i samarbejde med Wibroe, Duckert & Partners og med aktiv involvering fra både medlemmer og kunder. Farverne grøn og koral symboliserer vækst og relationer, mens navneændringen til DKBS forenkler kommunikationen.
Den juridiske betegnelse forbliver Danske Konferencecentres Booking Service A/S. Bestyrelsesformand Flemming Jakobsen kalder rebrandingen et klart signal om, at DKBS vil være en moderne og professionel aktør i branchen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
- 
                            Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 202531-10-2025 
 
- 
                            Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA31-10-2025 
 
- 
                            Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk31-10-2025 
 
- 
                            Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb31-10-2025 
 
- 
                            Nu åbner Rox Resort i Køge31-10-2025 
 
- 
                            Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring31-10-2025 
 
- 
                            Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde31-10-2025 
 
- 
                            Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By31-10-2025 
 
