Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Konferencecentre skifter navn til DKBS og lancerer en ny visuel identitet med nyt logo, farvepalette og hjemmeside.
Ændringerne markerer et strategisk skifte med fokus på digitalisering, modernisering og et styrket fællesskab i mødebranchen. Ifølge direktør Marlene H. Sylvester-Hvid er det ikke blot et designløft, men en samlet rebranding, der skal understøtte DKBS som platform for professionel mødebooking.
Udviklingen er sket i samarbejde med Wibroe, Duckert & Partners og med aktiv involvering fra både medlemmer og kunder. Farverne grøn og koral symboliserer vækst og relationer, mens navneændringen til DKBS forenkler kommunikationen.
Den juridiske betegnelse forbliver Danske Konferencecentres Booking Service A/S. Bestyrelsesformand Flemming Jakobsen kalder rebrandingen et klart signal om, at DKBS vil være en moderne og professionel aktør i branchen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Justering af emballageordning er et vigtigt skridt i den rigtige retning
11-09-2025
-
EuroSkills 2025: Finaledagen venter branchens talenter
11-09-2025
-
HORESTAs nye overenskomster kan nu fås online og i trykt version
11-09-2025
-
Overnatningstal: Hotellerne oplevede pæn fremgang i juli
11-09-2025
PRESSEKLIP
-
Stjernekok forlader Søllerød Kro efter 12 år
11-09-2025
-
Aabenraa undersøger muligheder for at udvide hotelkapacitet
11-09-2025
-
Fynsk luksushotel overhaler d’Angleterre på topliste
11-09-2025
-
Royal Run vækker glæde blandt hoteller
11-09-2025
-
HORESTA: Pæn fremgang i hotelovernatninger i juli
11-09-2025
-
Udland: Fald i udenlandske turisters forbrug i USA
11-09-2025