Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekom Group, Nordens største barkoncern, har forlænget sit mangeårige samarbejde med Carlsberg Danmark frem til udgangen af 2029. Partnerskabet, som har eksisteret i 25 år, handler nu ikke kun om ølleverancer, men også om ansvarlig alkoholadfærd og forbedret gæsteoplevelse.
Carlsbergs kampagne ”Drik med Respekt” bliver en central del af samarbejdet, som blandt andet skal få gæsterne tidligere ud i nattelivet. Ifølge Jeppe Kallesøe Odefey, adm. direktør i Rekom Group, skal det udvidede partnerskab bygge på innovation og datadrevet indsigt.
Carlsberg er Rekoms største leverandør, mens Rekom er Carlsbergs største on-trade-kunde. Fokusområderne for de kommende år bliver innovation, ansvarlighed og vækst på tværs af Rekoms mange barer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025