Det hele begyndte i 2007 med en enkelt restaurant i Store Kongensgade i København K. Nu har det udviklet sig til at være én af de mest anerkendte og succesfulde restaurantkæder i Danmark. Madklubben er nemlig vokset fra den oprindelige restaurant til nu at tælle over 40 lokationer med forskellige koncepter på tværs af København, Aahus, Odense og Esbjerg.
Anders Aagaard, som grundlagde Madklubben, står stadig i spidsen for kæden, og ifølge ham har Madklubben fundet en formel, der fungerer godt og appellerer til mange forskellige kundesegmenter.
”Jeg tænkte, at hvis jeg laver to Madklubben i København K, så kommer folk jo ikke både mandag og fredag og spiser hos mig – så finder de jo et andet sted. Men hvis jeg laver en Madklubben, en fransk bistro, en Tonys italiener og et steakhouse, får vi en bred vifte af muligheder. For vi vil så gerne se vores gæster igen,” siger Anders Aagaard.
Madklubben har meldt sig ind i HOTESTA på grund af den personkreds, der varetager mange af virksomhedens interesser, og fordi de gerne vil være med til at sætte et aftryk på den dialog, der er med politikerne og det øvrige erhvervsliv.
Se videoen og hør Anders Aagaard fortælle mere om, hvordan Madklubben er medlem af branchens stærkeste brancheorganisation.
Er du endnu ikke medlem af HORESTA kan du læse mere om vores mange medlemsfordele og melde dig ind her
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Høje omkostninger og mangel på arbejdskraft vil præge 2025
02-01-2025
-
Turistbranchen i rundbordssamtale med regeringen
02-01-2025
-
Nye flagregler er trådt i kraft
02-01-2025
-
Catering hitter: Nytårsmaden kommer i stigende grad udefra
02-01-2025
-
Minister i nytårsartikel: Turismen skal udvikles og udvides
02-01-2025
-
Hilton planlægger 500 nye luksushoteller globalt
02-01-2025
-
Vesterhavet tiltrækker rekordmange internationale turister
02-01-2025
-
Scandic lukker landechef-stilling i Danmark
02-01-2025