I slutningen af 2022 blev Carsten Lambrecht hentet ind fra Lidl-koncernen til Burger Kings danske og svenske afdeling. Her er hovedopgaven for Carsten Lambrecht at få vendt de røde tal på bundlinjen til sorte tal.
I det seneste afsnit af HORESTA Lounge fortæller Carsten Lambrecht, hvor han har valgt at sætte ind for at indfri målet for den populære fastfoodkæde, blandt andet med organisationens opbygning, og hvordan medarbejderundersøgelser er blevet indført.
Derudover løfter Carsten Lambrecht lidt af sløret for, hvordan burgerkæden vil nå deres mål om at omsætte for én milliard via deres nye brandingstrategi.
Det og meget mere kan du høre i seneste afsnit af HORESTA Lounge på Spotify, Soundcloud, Youtube, Appe Podcast.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025