Mødet mellem mennesker går aldrig af mode, og i hotel- og restauranterhvervet vil den personlige service aldrig kunne erstattes af AI og robotter. Men hvordan får vi den nye teknologi til at spille sammen med teams, som er topmotiverede og i stand til at levere den unikke service, som får gæsterne til vende retur igen og igen?
Det kan du få et bud på, når vi på HORESTAs årsdag den 21. november kan byde velkommen til motivationseksperten Ulrik Lynge.
Gennem 15 år har Ulrik været en ledende konsulent, underviser og foredragsholder med et alt overskyggende fokus på arbejdet med motivation. Hvad er det der motiverer ledere, medarbejdere og os mennesker helt generelt?
På årsdagen vil Ulrik levere et energisk bud på, hvordan vi fremover motiverer medarbejderne til at skabe unikke gæsteoplevelser, samtidig med at ny teknologi klarer meget af det manuelle arbejde.
Har du lyst til at få Ulriks ”take aways”, så skynd dig at tilmelde dig årsdagen og kom i selskab med over 550 andre ledere fra erhvervet, der tilsammen skaber årets suverænt største branchenetværk.
Du kan læse mere om årsdagen og tilmelde dig her
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025