Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når en gæst har foretaget en booking, men ikke møder op, er resultatet ofte tabt fortjeneste for restauranter, der står klar med mad og personale.
Ved hjælp af DinnerBookings nyudrullede systemfunktion “Conflicting Bookings” kan restauratører nu se, om deres kommende gæster har overlappende bookinger på andre restauranter. Dermed undgår restauranterne de no-shows, der er resultatet af dobbeltbookinger.
“Conflicting Bookings giver os mulighed for at være på forkant i forhold til tabt omsætning og minimering af madspild. Hvis en gæst har foretaget en dobbeltbooking, kan vi nu kontakte gæsten på forhånd og pænt spørge, om de har ændringer til deres kommende booking”, siger Louise Sloth, bookingansvarlig for AOC, Trio & No2.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pret A Manger runder 1 mia. pund i globalt salg
19-09-2024
-
Mexicansk restaurantkæde leder efter nye franchisetagere – første er netop landet i Kolding
19-09-2024
-
Gorm's-ledelsen frikendt: Ingen ansvar for konkurs
19-09-2024
-
Endnu en kommune vil have styr på autocampere
19-09-2024
-
Nu kan kunstmuseum kalde sig grøn attraktion
19-09-2024
-
Dominos vil ansætte 5000 op til travl julesæson
19-09-2024
-
Lego House rykker ind i lufthavnen
19-09-2024