Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når en gæst har foretaget en booking, men ikke møder op, er resultatet ofte tabt fortjeneste for restauranter, der står klar med mad og personale.
Ved hjælp af DinnerBookings nyudrullede systemfunktion “Conflicting Bookings” kan restauratører nu se, om deres kommende gæster har overlappende bookinger på andre restauranter. Dermed undgår restauranterne de no-shows, der er resultatet af dobbeltbookinger.
“Conflicting Bookings giver os mulighed for at være på forkant i forhold til tabt omsætning og minimering af madspild. Hvis en gæst har foretaget en dobbeltbooking, kan vi nu kontakte gæsten på forhånd og pænt spørge, om de har ændringer til deres kommende booking”, siger Louise Sloth, bookingansvarlig for AOC, Trio & No2.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Strawberry øgede omsætningen markant i Danmark i 2024
09-07-2025
-
Jensens Bøfhus fordobler underskud og trækker sig fra Sverige
09-07-2025
-
Undersøgelse: Optimisme blandt restauranter trods økonomiske udfordringer
09-07-2025
-
D’Angleterre fastholder millionoverskud trods renoveringer
09-07-2025
-
Brøndums Hotel jagter helårsgæster efter nyt underskud
09-07-2025
-
København oplever stor interesse efter international kåring
09-07-2025
-
Ikonisk politistation i København bliver til hotel
09-07-2025