Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med den nye 10-årige lejeaftale på plads og en ny strategi for virksomheden, ser fremtiden lys og lovende ud for det store messecenter, mener adm. direktør i MESSE C, Grete Højgaard.
En del af fremtidsstrategien hos MESSE C er bl.a. at implementere en ny identitet, som skal tydeliggøre hvad MESSE C står for i dag. Kernefortællingen i den nye identitet er, at MESSE C ønsker at skabe kreative løsninger og mindeværdige oplevelser for alle, som besøger MESSE C, hvad enten man er kunde eller gæst. Derudover er også bæredygtighed og grøn omstilling højt prioriteret i strategien.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott runder 9.300 hoteller globalt
04-02-2025
-
Helsingør ændrer nattelivsregler for unge
04-02-2025
-
Norske Strawberry investerer stort: Kurs mod 250 hoteller
04-02-2025
-
Pizza Hut gør comeback med 15 nye restauranter
04-02-2025
-
Turismens CO2-aftryk falder trods vækst
04-02-2025
-
6 af 10 danskere vil bruge flere penge på rejser fremover
04-02-2025
-
Sunset Boulevard åbner ny restaurant i Næstved
04-02-2025
-
Nye ejere overtager kendt hotel i Ærøskøbing
04-02-2025