Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med den nye 10-årige lejeaftale på plads og en ny strategi for virksomheden, ser fremtiden lys og lovende ud for det store messecenter, mener adm. direktør i MESSE C, Grete Højgaard.
En del af fremtidsstrategien hos MESSE C er bl.a. at implementere en ny identitet, som skal tydeliggøre hvad MESSE C står for i dag. Kernefortællingen i den nye identitet er, at MESSE C ønsker at skabe kreative løsninger og mindeværdige oplevelser for alle, som besøger MESSE C, hvad enten man er kunde eller gæst. Derudover er også bæredygtighed og grøn omstilling højt prioriteret i strategien.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Subway åbner første restaurant i ny dansk storsatsning
18-09-2025
-
Venstre åben for udeservering på Rådhuspladsen
18-09-2025
-
Femernforbindelsen risikerer mindst et års forsinkelse
18-09-2025
-
HORESTA udvider direktion med juridisk direktør
18-09-2025
-
Marriott nærmer sig 250 mio. medlemmer i bonusprogram
18-09-2025
-
Schackenborg frasælger jord for at satse på turisme
18-09-2025
-
Trepartsaftale åbner for turismeudvikling i Sydfyn
18-09-2025
-
Museerne fortsætter rekordkurs – kulturturisme i vækst
18-09-2025
-
Bornholm lancerer chatagent for turister
18-09-2025