Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Både danske og udenlandske - især tyske - turister vil vide om man må have sin hund med i det lejede sommerhus, hotel eller på restauranten, inden de bestemmer sig for, hvor de skal holde ferie. Det skriver Jyllands Posten.
Det er blevet så væsentligt et emne, at de danske turistorganisationer i 2026 vil være klar med en digital guide for hele Danmark, som i år skal testes i Nordjylland. Formålet er turisterne let kan se, hvor hunde er velkomne.
I HORESTA Horesta, hilser man tilbuddet velkommen.
”Mange af vores medlemmer kan se en fordel i at gøre noget særligt for gæster, der kommer med hund, fordi det passer ind i konceptet og de fysiske rammer. Men vi har også andre medlemmer, f.eks. gourmetrestauranter, hvor det slet ikke vil kunne gå, bl.a. af hensyn til andre gæster, der har betalt mange penge for oplevelsen,” siger Nadeem Wasi, der er medlemschef.
Læs hele historien på jyllands-posten.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Strawberry øgede omsætningen markant i Danmark i 2024
09-07-2025
-
Jensens Bøfhus fordobler underskud og trækker sig fra Sverige
09-07-2025
-
Undersøgelse: Optimisme blandt restauranter trods økonomiske udfordringer
09-07-2025
-
D’Angleterre fastholder millionoverskud trods renoveringer
09-07-2025
-
Brøndums Hotel jagter helårsgæster efter nyt underskud
09-07-2025
-
København oplever stor interesse efter international kåring
09-07-2025
-
Ikonisk politistation i København bliver til hotel
09-07-2025