Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Torsdag den 26. juni lancerer Madklubben sin helt egen øl – en Hazy IPA udviklet i tæt samarbejde med bryggeriet Jacobsen. Det skriver migogkbh.
Øllen er brygget under Madklubben Home of Carlsberg i Carlsberg Byen med input fra både kokke og tjenere. Ifølge Erik Kroun, daglig leder af restauranten, er ambitionen at tilbyde en letdrikkelig øl, der matcher kædens retter.
Øllen bliver eksklusivt tilgængelig på Madklubbens restauranter i København, Aarhus, Odense og Esbjerg, hvor der på lanceringsdagen uddeles gratis smagsprøver fra kl. 15.30 til 17.00. På Madklubben Østerbro markeres dagen desuden med terrassefest, DJ og særlige mad- og øltilbud.
Læs hele historien på migogkbh.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025