Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt hotelprojekt i Fredericia vækker stor interesse
28-01-2025
-
50 år med oplevelser: Fårup-direktør opfordrer til investering
28-01-2025
-
Ny ejer til 350 år gammel kro i Nordsjælland
28-01-2025
-
Ruths Hotel ansætter ny restaurantchef med topgastronomisk erfaring
28-01-2025
-
Comwell opgraderer hotel i Rebild Bakker
28-01-2025
-
Danske kokke vinder sølv ved VM og styrker gastronomisk branding
28-01-2025
-
Uber vender tilbage til Danmark gennem partnerskab med DRIVR
28-01-2025
-
Horesta: Ens regler for salg af alkohol til unge
28-01-2025
-
Stigende tyveri rammer restauranter
28-01-2025
-
MCH A/S opnår international certificering for bæredygtige events
28-01-2025