Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med lidt god vilje ligner grafen over Rekoms omsætning for de seneste fem år et flueben.
Efter et corona-dyk i 2020, kunne selskabet i 2021 fejre, at det ramte den første milliard kroner i salg. I 2022 slår omsætningen igen rekord, da den er fordoblet til 2,2 mia. kr.
”Vi er meget tilfredse med regnskabet,” konstaterer Adam Falbert, adm. direktør i Rekom, i en pressemeddelelse.
66 pct. af omsætningen hentes udenfor Danmarks grænser og kommer i høj grad fra kerneforretningen - salg af drikkevarer på natklubber, bodegaer, cafeer og andre venues.
”Rekom er således på få år gået fra at være en dansk nattelivsoperatør til at være Nordeuropas største koncern i nattelivet,” skriver selskabet.
I Danmark ejer Rekom brands som Heidis Bier Bar, Proud Mary Pub, Sjus Bar, Farfars, Rosengaardens Vinstue, Hive, Dandy, Hornsleth Bar m.v.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024