Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med lidt god vilje ligner grafen over Rekoms omsætning for de seneste fem år et flueben.
Efter et corona-dyk i 2020, kunne selskabet i 2021 fejre, at det ramte den første milliard kroner i salg. I 2022 slår omsætningen igen rekord, da den er fordoblet til 2,2 mia. kr.
”Vi er meget tilfredse med regnskabet,” konstaterer Adam Falbert, adm. direktør i Rekom, i en pressemeddelelse.
66 pct. af omsætningen hentes udenfor Danmarks grænser og kommer i høj grad fra kerneforretningen - salg af drikkevarer på natklubber, bodegaer, cafeer og andre venues.
”Rekom er således på få år gået fra at være en dansk nattelivsoperatør til at være Nordeuropas største koncern i nattelivet,” skriver selskabet.
I Danmark ejer Rekom brands som Heidis Bier Bar, Proud Mary Pub, Sjus Bar, Farfars, Rosengaardens Vinstue, Hive, Dandy, Hornsleth Bar m.v.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Byudviklingschef: Der er plads til luksuriøse hoteller i Esbjerg
02-06-2023
-
Ny film fortæller historien om dengang Michelinrestaurant flyttede til Grønland
02-06-2023
-
Alternativet: Vi har ikke stemt for at sløjfe udeservering
02-06-2023
-
Midt- og Vestjylland mangler sæsonarbejdere
02-06-2023
-
Dyrehavsbakken mangler 300-400 medarbejdere til højsæsonen
02-06-2023
-
Alkoholbevilling kan vakle under natklub efter narko-afsløringer
02-06-2023