Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Når snapsen ryger indenbords, ryger selvkontrollen ofte overbords, men det gør HORESTA op med i en ny kampagne lanceret lige op til julefrokostsæsonen med budskabet “hånden på hjertet – ikke på låret”.

Formålet med kampagne er at forebygge uønsket seksuel opmærksomhed og krænkende adfærd fra restaurantgæster rettet mod personalet. Det skriver Turistmonitor.dk.

“Vi ønsker at gøre det meget klart for gæster og ansatte, at det skal være trygt og godt at gå på arbejde. Man skal ikke være i et miljø, hvor der er krænkende adfærd. På arbejdspladsen skal man kunne trives og have det godt. Det vil vi gerne signalere, nanvnlig over for gæsterne i denne her tid, hvor man måske drikker mere end normalt når man er ude at spise,” siger Pia E. Voss, adm. direktør i HORESTA.

Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login

Bliv klogere på det udvidede producentansvar

Vi har erfaret, at mange af vores medlemmer bliver omfattet af producentansvar for emballage. Da der stadig er uklarheder om, hvad det i praksis betyder, kommer her et overblik.

Log ind